Rain:
Podaj imię.   Rain
Płeć   Basior (samiec)
Wiek   3 lata
Podaj rangę, którą chcesz osiągnąć. Proszę nie pisać Alpha, Betha bądź Weteran, bo to ja wybieram 

 .   przywódca wojowników
Charakter   zmienny,raczej miły,skromny,delikatny,jak chce to niebezpieczny (opanowane roztrojenie jaźni-jakby trzy różne osoby w jednym ciele-zmieniam swoje ciało,kiedy zmieniam osobowość)
Ulubione zajęcia   nie mam
Historia przed dołączeniem do watahy. Pamiętaj: im dłuższa, tym lepsza ranga.   Urodziłem się jako dziwne szczenię.Miałem kolorowy ogon.Wszyscy się ze mnie śmiali-tak powstała moja pierwsza osobowość-smutna,skromna i delikatna.W jednej z bójek mocno uderzyli mnie w głowę-tak powstała moja druga osobowość.Kiedy się obudziłem,nie byłem sobą-byłem groźny i niebezpieczny,inaczej wyglądałem i się zachowywałem.Jednak ktoś mnie polubił-tak powstała moja trzecia osobowość.Znów nastąpiła zmiana-ciała i osobowości.Stałem się miły,zabawny,nawet trochę romantyczny i przyjacielski.Musiałem odejść z watahy,gdyż nie panowałem nad sobą...Na początku nie panowałem nad zmianami,ale teraz już umiem je sam zmieniać-wszystko mam pod kontrolą.Jednak to od was zależy,którego mnie polubicie najbardziej...
Gdzie chcesz mieć jaskinie? Zapoznaj się z terenami watahy.   pustynia
Napisz swoją moc (1!)   zmiennokształtność
Szybkość   10
Siła   11
Czujność   6
Zręczność   10
Odwaga   7
Moce   6
Zena:
Podaj imię.   Zena
Płeć   Basior (samiec)
Wiek   5 lat
Podaj rangę, którą chcesz osiągnąć. Proszę nie pisać Alpha, Betha bądź Weteran, bo to ja wybieram 

 .   Wojownik
Charakter   No cóż. Skryty i zamknięty w sobie. Nie jest dobrym partnerem do rozmowy, przez pewne zdarzenia z przeszłości.
Ulubione zajęcia   Bieganie. Tak, przede wszystkim bieganie. Ze swoimi sześcioma łapami jest naprawdę szybki, co równoważy mu brak odwagi.
Historia przed dołączeniem do watahy. Pamiętaj: im dłuższa, tym lepsza ranga.   Urodził się w małej watasze. Jego rodzice, a raczej ojciec, bo matka zmarła przy porodzie, nigdy go nie kochał. Był doradcą Alphy, a ''niepełnosprawny'' syn z trzema parami łap nie był mu do niczego potrzebny. Gdy Zena miał rok, ojciec i Alpha watahy wypędzili go. On jednak był jeszcze szczeniakiem, niechybnie by zginął na pustkowiu, na którym się znalazł. Jednak pewnego dnia, gdy był już wygłodzony i bliski śmierci odnalazł i przygarnął go pustelniczy wilk bez imienia. To on właśnie nazwał go Zena, gdyż po urodzeniu się nikt nie przywiązywał do niego większej wagi - był po prostu dziwadłem, popychadłem, straszydłem. Potworem. Zena nazywał swego opiekuna Someone - po angielsku ''ktoś''. Lecz życie u Someone'a było zbyt piękne, aby mogło trwać długo. Pewnego dnia do oazy, gdzie mieszkał wilk z Zeną, przyjechała karawana ludzi. Ci uprowadzili Someone'a i poranili go ciężko, choć on sam zabił trzech ludzi. Zana dostał rozkaz ucieczki. Już wcześniej Someone zaklinał go, aby zawsze Zana go słuchał, co też ten zawsze z chęcią robił. Tym razem jednak nie mógł tak po prostu zostawić przyjaciela i przyszywanego, ale o niebo lepszego i kochającego ojca. Pomógł mu uciec, a gdy Someone był bezpieczny w pewnej watasze, która nie była mu wroga, odszedł. Przez lata wędrował sam, przyzwyczajony do tego, że inne szczeniaki na jego widok krzyczały, śmiały się lub uciekły. W końcu dorósł. Po kilku latach samotności dotarł tu.
Gdzie chcesz mieć jaskinie? Zapoznaj się z terenami watahy.   Pustynia
Napisz swoją moc (1!)   Materializacja obiektów. Jest to pewien rodzaj projekcji myśli, ponieważ polega na zmaterializowanie niewielkich obiektów we własnej dłoni. Niektórzy mylą tą moc z aportacją, czyli zdalną teleportacją. Są jednak znaczne różnice między tymi mocami. Materializacja polega na "stworzeniu" przedmiotu, a aportacja na jego przeniesieniu przy użyciu teleportacji.
Szybkość   12
Siła   8
Czujność   8
Zręczność   8
Odwaga   6
Moce   8